!!!هرچی بخوای!!!

!!!هرچی بخوای!!!

هر چی بخوای پیدا میشه

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 2383
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1




دریافت كد ساعت

سلام به دوستان

سلام به دوستای گلم به وبلاگ من خوش اومدین .امیدوارم اون چیزی روکه میخواین بدست بیارین .سمت راست موضوعاتو میبینین در زیر هم نظرسنجی جالبی هست جواب بدین خوب میشه .اگه هم هر سوالی در مورد خواننده ای یا بازی یا تکنولوژی یا هر چیز دیگه ای داشتین به من بگین خوش حال میشم کمک کنم .راستی نظر یادتون نره.

 

 



نظرات شما عزیزان:

تینا
ساعت15:22---8 ارديبهشت 1392
سلام. حالت خوبه؟

یک امتحان ادبیات سخت داشتیم. حسابی بد دادم. از همه بیشتر ادبیاتو خوندم ؛ از همه هم کمتر می گیرم. همش سوالای کنکور بود.اگه همچین سوالایی تو کنکور بدن 0 درصدم نمی تونم بزنم. خدایا به امید تو. دعا کن واسم.
پاسخ:سلام خیلی ممنون .شما چطوری ؟ امیدوارم تمام امتحاناتتو خوب و عالی بگذرونی .من درسای حفظیم بده ولی امیدوارم شما خوب بدی.


تینا
ساعت16:02---24 فروردين 1392
امتحانای پایانیتون از کی شروع میشه؟
از 25 اردیبهشت


تینا
ساعت14:47---1 فروردين 1392
میخواستم اسم نویسنده هاتون رو هم بدونم. البته اگر اشکال نداره.شما با دخترا کار نمی کنین؟منظورم اینه که از اونا برای پیدا کردن مطلب کمک نمیگیرین؟پاسخ:سلام تینا خانوم ما با همه کار میکنیم و از کمکشون ممنونیم .شما هم میتونین کمک کنین .نویسنده های من خودم و یکی از دوستام شهریار هستیم ولی چون مشغول دبیرستان هستیم دیر به دیر مطلب میگذاریم .

تینا
ساعت16:50---30 اسفند 1391
باز هم ممنون. راستی شما تنها نویسنده ی این وبلاگ هستین؟ به نظرم ساختن و اداره ی یک وبلاگ کار سختیه. اینطور نیست؟ پاسخ:تقریبا سخته ولی دو تا از بچه های مدرسه هم هستن کمک میکنن .

تینا
ساعت11:46---28 اسفند 1391
خیلی ممنون. یک سوال دیگه. می خواستم بدونم از چه ادرسی باید برای ساخت وبلاگ اقدام کنم. خیلی خیلی ممنون.
پاسخ:از سایت www.loxblog.com که به نظر من بهتره وگرنه از www.blogfa.com هم میتونی


تینا
ساعت22:29---27 اسفند 1391
لطفا سریعتر جواب بده.ممنونم
پاسخ:از google یا weblog هایی که در این موضوعات هستند البته با اجازه وبلاگ نویس


shahriyar
ساعت19:39---14 اسفند 1391
azizam,be soal haye hame ham b midi. mehraboonnnnnnnnnnn.

shahriyar
ساعت19:34---14 اسفند 1391
خیلی با حال شده.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سینا تاريخ: دو شنبه 14 اسفند 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش اومدید اینجا همه چی پیدا میشه فقط باید یکم بگردی.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to sina3501.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com